måndag 2 maj 2011

Ungerfär Så Här Var Det.

12 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Ett land som lockar men jag är lite rädd för bacillerna... Har jag rätt eller är det bara överdrivet?

Erika sa...

Det ser ut som att du har haft en fin resa. Välkommen hem!

Tesa sa...

Fint! Önskar att jag vågade mig dit nån gång.
Välkommen hem förresten!

Miss Upsey Daisy sa...

Fröet- Det ÄR skitigt. Fast noll magsjuka minsan.
Erika- Tack!
Tesa- Tack. Hoppas vi ses snart. kram

Jo sa...

Sweet!
Välkommen hem! :D

Anna sa...

u n d e r b a r t !

ulrica sa...

underbara, vackra, harliga indien!

emster sa...

underbart.

yllet sa...

vad fint!

nillas liv på pinnen sa...

Stämningsfyllda bilder!
Jag har varit där men det är länge sen. 1980.

Turtlan sa...

Färgrikt!
Vackert och sååå spännande gissar jag.

Maten..var den bra eller bara sååå stark?

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- tack :D
Anna- jaaa
Ulrica- verkligen.
Emster- fina fina fisken.
Yllet- exotiskt
Nilla- ett tag sedan. tackar
turtlan-den var bra och inte galet stark.