måndag 4 augusti 2014

Lördagens Kalasade.

Först åkte jag och Lilla g på två-års kalas. Det var ballonger, barn och tårta. Vi trivdes som fisken i vattnet! Jag fick träffa min kompis från Stockholm som jag ser så sällan och Lilla G fick rycka leksaker ur händerna på andra barn ha dem i en halv sekund innan den ömma modern ( det var jag det) gav tillbaka grejen till en ibland upprörd unge. Note To Self-----> barnet behöver öva en smula på begreppet "Hen Lekte Med Den Leksaken Först". Inte helt fullfjädrad där.
Efter det åkte vi hem igen för hemma var det nämligen ett stort kalas för Pojkvän som fyllde år. Det här med att man kan sitta ute hela kvällen utan att frysa? Det gör inte det minsta ont. Himla synd att vi inte kan göra om det när jag själv fyller år i december.Dunjackor,mössa & vantar ger onekligen inte alls samma feeling har jag hört. Mkt mkt sorgligt kan jag tycka.

Inga kommentarer: